חברתנו מלווה את החברה הממשלתית – נת״ע (נתיבי תחבורה עירוניים להסעת המונים), מזה יותר מעשור החל משלבי התכנון והתחלת העבודות בקו הראשון של הפרויקט – ״הקו האדום״ ולאחריו ליווי העבודות על ״הקו הסגול״ של הרכבת הקלה.
מדובר במיזם תחבורה המורכב הגדול ביותר שנעשה ברמה הלאומית בישראל והוא בעל חשיבות והיקף עבודות הרחב ביותר.
עבודות התשתית של הפרויקט כוללות עבודה עם קהלים ואוכלוסיות שונות ומגוונות המחייבות אותנו לתפירת חבילת הסברה ופעילות ייחודית וייעודית שנתפרת לפי המידות של הקהילה בה אנו פועלים.
את הפרויקט אנו מלווים עוד משלבי התכנון הרעיוני ועד לשלבי הביצוע וההטמעה בשטח דרך שלב התכנון המפורט וועדות התכנון, בכל הרמות.
בתחילת הפרויקט מיפינו עבור נת״ע את בעלי העניין (כל השחקנים הרלבנטיים )בפרויקט, הקהלים והצרכים של כל קהל יעד.
לאחר גיבוש המיפוי הכנו מפת דרכים לפועלה מול כל קהל, ואת המתווה לניהול הממשק לדיאלוג, לפי התכנון והביצוע בפועל
של התקדמות הפרויקט בשטח.
במסגרת פעילויות הליווי הקהילתי, עסקנו בקיום דיאלוג עם התושבים באמצעות פלטפורמות שונות – כנסי הסברה, מפגשי תושבים, שולחנות עגולים, קבוצות מיקוד וסיעור מוחות ועוד. במקביל, נתנו מענה שוטף לפניות מהציבור וניהלנו את הממשק עם בעלי העסקים המושפעים מעבודות הפרויקט בסמיכות אליהם. הדיאלוג לא מסתכם רק בדיווח מהשטח למקבלי ההחלטות בנת״ע, אלא כלל הצעה לפתרונות ומענים לבעלי העסקים והתושבים לאור הצרכים שעלו מהשטח, מערך של ניהול סיכונים והתרת חסמים לאורך כל תקופת הפרויקט.
מוקד פניות הציבור כלל צוות עובדי CR שהיה זמין לקבלת הפניות ומתן תשובות מקצועיות בשם החברה והנגשת הצרכים מהשטח לבעלי התפקידים הרלבנטיים בחברה.
על מנת לתווך לציבור את הפעילות הרלבנטית של נת״ע, הכנו חומרי הסברה ייעודיים אשר הותאמו לקבל היעד (והשפה) ואת דרכי ההפצה של המידע, לרבות ניהול קבוצות וואטסאפ, רשימות מיילים והפצת חומרים פיזית.